220720 bence kız bebek filan alakası yok siz ödem toplamış olabilirsiniz, havalarda cok sıcak gidince daha da şişkinlik olabilir, benimde kızım olacak inşallah 14 kilo aldım gebelikte ama herkes çok daha güzelleştin dedi, 33.haftadayım. Düzelir ya sonuçta bu geçici bir durum, siz ve bebişinize iyi mi gerisinin önemi yok herşekilde güzeliz 😄