Kızlar 31 haftalık olduk şükür doktor kız dedi kız çocuklar çirkinleştirir derlerdi de inanmazdım Allahım bu ne çirkinlik çok kilo da almadım 4-5 kg civarı ama yüzüm gözüm şiş bakım desen kaldı havalar sıcak yüzüm sivilce doldu burnum kıpkırmızı oldu şişti 😢😢 Sizde de böyle olan var mı bu sadece kız bebeğe bakmaz bence ya gebelikte çok güzel olanları gördükçe çekiniyorum resmen 😂😂