Eylül’de doğum yapacağım bundan başka bir kıyafet ile rahat edeceğimi düşünemedim. İki adet emzirme atleti aldim siyah ve gri altina pamuklu ince tayt ve kilot. Ve dizlere kadar uzun bir gömlek pijama görünümlü onuda ikinci günü ağrım gecerse iyi hissedersem fotograf icin kullanırım diye düşündüm. iki adet rahat sutyen aldım. Onceligimiz rahatlık ve sadelik :)

