Deletedmom7373700 Deletedmom52620 ay zengo diyince aklıma o tipleme geliyor dkdkf var aşkım onlardan da var bir sürü 😂 sıra bile gelmiyor giymeye 😂
Deletedmom52620 Deletedmom7373700 hahahah vardır sende doludur 😂😂 bizde a101 e indirime gelince alıyoruz işte napalım 😂😂
Deletedmom7373700 HasretErgun aaa benim favori terliğim. Ben hariç herkes nefret ediyor bu terlikten. Tuvalet terliği gibi bu ne diye 😂 ama cidden inanılmaz rahat. Bende Bunları götürmeyi düşünüyorum şahsen.
HasretErgun Deletedmom7373700 inanılmaz rahat hastane çantama koyamadım bile cikaramiyorumki🙈😁😁😁 tuvalet terliği diyenler halt etmiş 😁😁😁
Ezgi_Mercan Pijama zor olur diyolar hep beni gecelik ve sabahliga yonlendirdiler ama cok gereksiz pahalilar ya. Suwen in gecelikleri yumusacik emzirme destekli. Bir de gomlek elbise al diyolar evde de giymek icin cok rahat oluyormuş.
Deletedmom7373700 Deletedmom52620 kız bende hep indirimlerden aldım çeyize 2 sene önce 😂 bide işte gelin bohçasında gelenler falan. 😂
Deletedmom52620 SbhtYlmz ben alayım deneyim olmazsa derim siz almayın 😂😂 birde oluyormuş bende söylemiyormuşum olmasın dite fesatlık yapıyormuşum hahahah 😂😂
Deletedmom52620 Deletedmom7373700 biz fakirolar çeyiz yapamadık ev düzdüğümüze şükğr ediyoruz 😂😂 zaten birşey olamadan çocuğu da yaptık artık 😂😂
Deletedmom7373700 Deletedmom52620 yaaa döverim seni dkdkf hepsinde bir açıklama yapma gereği hissediyorum 😂 benimde öyle internetteki gibi falan çeyizlerim olmadı kız 🥲 üç beş bişeyler alabildiğim kadar işte. Çalışıp kazandığım tüm parayı da bu donlara vermişim 😂
Deletedmom52620 Deletedmom7373700 kırmızı donsa sorun yok 😂😂 kırmızı kırmızı çizgimizden hahahah mutlu olduktan sonra gerisi varsa Fas’a fiso zaten zamanla zaten herşey yapılıyor
Deletedmom7373700 Deletedmom52620 aaa kırmızı donsuz olur mu hiç 😂 şaka bir yana öyle gerçekten. Allah sağlık ve huzur versin gerisi önemli olmuyor
Deletedmom52620 SbhtYlmz yapmam kız iyi öyle huyum yoktur paylaşmayı severim ama link paylaşımını severim 😂😂😂
Deletedmom7373700 HasretErgun valla öyle. 30 TL ye almıştım ben çok zam gelmiş 🥲 ama cidden aşırı rahat. Hastane için falan da süper olur