Moco_44 Bebegimize bayram kombini yapalım inşallah seneye bugün kucağımızda olacaklar😘🌼 Olsalardı ne giydirirdiniz nasıl kompin yapardınız? Benim kızçem olacak 😘
Fatma0090 Moco_44 içinde görmek de nasip olur inşallah 🤲🏻 bizim bir kombinimiz yok ama inşallah bize de nasip olur seneye 🤲🏻
irem4141 Moco_44 maşallah kız cocuklarını ayrı bir severim, hele o pembiş kıyafetleri ❤️ Benimde oğlum olacak, seneye inşallah bayramlıklarını giyer 😀
annesinin_beybisi Moco_44 oyy cok güzeller 😍 sağlıkla giysin minik prenses🌹 benim de kızım olucak 2 ayımız var henüz bir bayram kombinimiz yok yeni doğunca giyeceği kiyafetleri aldım sadece bakalım bir doğsun da🤗
Moco_44 Fatma0090 inşallah inşallah 🤲🏻 rabbim hamile olanları hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. Bebek isteyenlerede hayırlısıyla en kısa zamanda nasip etsin 🤲🏻
Moco_44 annesinin_beybisi Bende bir heves işte ilk bebegim😅 Seneyi bile düşündüm kendimi tutamıyorum🥰
Moco_44 Nedemekgebeyim Ya bende çok çok çok zor buldum😂😅🤣🤣 29 haftalık hamileyim daha yeni öğrendim atmayı. Gogogleden imge fotoğraf yükle bakıyorsun orda hemen çıkıyor orda fotonu yükle buraya yapıştır
Moco_44 Nedemekgebeyim https://imgyukle.com/ buraya tıkla fotoyu yükle somra fotoğrafı kopyala burda mesaj bölümüne yapıltır paylaş yap bakalım olacakmı?
demirrleydi_ Moco_44 benim kızım benim uğurum olduğu için uğur böcekli elbise aldım kızıma onu giydiricem bu bayramda benimde geçen bayram kucağımda değildi ama çok şükür bu bayram kucağımda 🥰
Moco_44 demirrleydi_ Yaa ne güzel söylediniz öyle 🥰🤲🏻 Allah çocuklarımızı bize bağışlasın olmayanlarada nasip etsin