Serife_ee 37 gun kaldi görünüyor ama ne zaman gelir hiç bilmiyorum :)) çok sıcak grip gibi bir şey oluyorum sanki ter ter ter ter İstanbuldayım 😟 eşyaları yikadim utuledim ama valize henuz koymadım ,esim her gun canta hazir mi diyor ama ben ise gidiyorum hic firsat bulamiyorum zart diye gelmez umarim yavrum😃 temizlik duruyor 15 temmuzda temizlik olucak 16 si ilk nst sonrasi bekleyiş 😃 ilk 7 ay çok rahattım ama son zamanlarda coook zorlanıyorum sıcak ağrılar beni yoruyor ama bitti bile baksanıza icimdeki o kelebek uçuşunu özleyeceğim 🌿☀️