gonulmusic belki gerçek sancı belki yalancı sancı ben bugün nst ye bağlanmıştım haftasi bizle aynı kadın çok kötü sancı çekiyordu acilman yok dediler nst de sancin az çıktı dediler serum başlayacağız dediler odaya aldılar mesela demek ki ağrı kesici falan veriyorlar sancıları durdurabilirler belkide boş yere acı cekiyorsundur belki açılma vardır ciger geliştirici vurmalari gerekiyordur bi gitmende fayda var