gonulmusic bence bir gidin. Ben hiç birşey hissetmezken sancım 100 u bulmuştu o hafta, açılmam varmış ve bebeğim doğum kanalına girmişti. Hastaneye yatırıp sancılarımı geciktirmek için serum takıp, ciğer geliştirici vurmuşlardı. Bende 35+3 haftalıktım o zamanlar