Seda5885 Arkadaşlar 1700 tlye çilekten anne yanı beşik aldım almak isteyenler bakabilir.Fiyat olarak bana uygun geldi aynı zamanda kalite olarakta iyi.Sallanabilir ve sabitlenebilir.2yaşına kadar rahatlıkla kullanılabilir !https://imgyukle.com/i/Vm9vUb
Esra1990 Seda5885 çok güzelmiş model gülerek kullanın bende e bebekte gezdim istediğim renk yoktu oturduğum yerde çilek mağaza var bakılan bende anne yanı derken kenardaki tahtası iniyomu aşağıya
Esra1990 Seda5885 merhaba ben bugün çilek mağazana gittim 3500 2500 fiyat verdi siz mağazasındanmı aldınız Trendyola baktım belki bulurum diye yok bize dazla fiyat verdiler 😒
Nazendehanim Seda5885 bende bundan Alicam fiyat olarak çok iyi cekmece eklemeyi düşünüyorum bir de 3 bin oluyor mocha değil mi bu 140 cm diye biliyorum 3 yaşına kadar kullanır bence
Esra1990 Seda5885 ya ilaç gibi geldi şuan deli gibi beşik arıyorum kaç gündür ahşap istiyodum hemde anne yanı olsun istiyodum yarın çileğe gidip bakıcam hemen inşallah vardır teşekkür ederim
Seda5885 Esra1990 rica ederim bende ahşap istiuordum inanın bazı yerlerde 5milyardan başliyordu anne yanı için fazla geldi çilek en azından bir adı var garantisi var diye dusundum.
holly Esra1990 Babycom dan aldım gen sene instagram dan bakabilirsiniz ben çok memnunum 5 yaşına kadar kullanalıyo içinde herseyi var ben 900 e almıştım illaki artmıştı e ama çok kaliteli tavsiye ederim
Esra1990 Pheebs siz kaça aldınız acaba3500 2500 arası fiyat verdi bize çilek resimdekinin aynısı beşiğe
Beyhan60 Bende bunun asansörlü ve sonra oarmaklıklar çıkıp normal yatak olanı aldım çilek zaten çpl saplam bir mobilya
Demhat Esra1990 size verilen fiyatta cibünlik yatak korumalıgı ve nevresimi dahil o yüzdendir. Hanımefendinin aldığı boş beşik ve aparatlarsız.
Demhat Esra1990 sizin fiyata korumadık nevresim cibinlik dahil olduğu için. Hanımefendi çıplak beşiği o fiyata almış.sallanma aparatı bile 400 TL
Pheebs https://cilek.com/collections/bebek-karyolalari/products/geleneksel-asansorlu-karyola-beyaz-60x120-cm Ben İnternet üzerinden aldim linkten bakabilirsiniz. Belki farklı model göstermişlerdir size çünkü çok benzer modeller vardi fiyat değişiyordu mağazada baktığımda 😊
Esra1990 Pheebs teşekkür ederim🤗 son bişey soruyum kaç günde geliyo doğumum 15 gün sonra da sizinki kaç güne geldi
Pheebs Esra1990 Benim 1 Ayı bulmuştu gelmesi ama kucuk bir ilçede yaşıyorum normal kargolar da geç geliyor belli günler araç geldiği için siz merkezdeyseniz muhtemelen daha hızlı gelecektir 🥰🥰