fulyaablaoluyor siz hiçbir şeyin farkında değilsiniz. Almanya, İsveç, İsviçre gibi ülkeler kapıları açmış doktorlarımızı bekliyor, doktorların çoğu dil kurslarında zaten, şu an burda kazandıklarının en az 5 katı maaşla üstelik şiddet görme tehlikesi yok, insani çalışma şartları vaadediliyor…İçlerinde bazı duyarlı, vatanında kalmak isteyen doktorlar çırpınıyorlar son bir umut bi şeyler düzelir mi diye..Valinin, hakimin, milletvekilinin maaşını dilinize sakız etmediniz, doktorların emeğinin karşılığını istemesi battı gözünüze..İnsanlar 10 yıl üniversite okuyor, dünyanın en zor fakültesini bitiriyor, 2 yıllık üni okumuş sekreteriyle arasında azıcık bir maaş farkı var şu an..Bunu neden kabul etsinler? Direkt bırakıp yüksek maaşlarla özele geçmek, dil kursuna gidip yurtdışında müthiş paralara mesleğini yapmak yerine vatanını sevdiği için şartlarımı iyileştirin diyorlar insan gibi şartlarda insanlara zaman ayırarak hasta bakabileyim ben de diyorlar ama yok size göre sürekli grevdeymiş..Grev yapmadan seslerini nasıl duyuracaklar..Sağlık bakanı senelerdir şiddetle mücadele edeceğiz diyor, ortada yasa falan yok..Valilerin maaşına bi gecede sessizce %200 zam yapıldı kimsenin haberi bile olmadı..İşlerine gelen sorunlar anında çözülüyor..şu an devlet hastanelerinde bazı bölümler doktor olmadığı için kapatılıyor..Yakında doktor bulamayacaksınız sözünü maalesef yaşayacaksınız..Özellikle ameliyat edecek cerrah kalmayacak. Utanıyorum beni Türk hekimlerine emanet edin diyen Atamın ülkesi şimdi doktor düşmanları ile dolu