yani ewet anliyorum ama o kadar sehit edildi kimse iş birakmadi polisler is birakmadi askerler is birakmadi bu doktorlar akillari estikce grev yapiyorlar maasimiz az grev evet hos degil ewet yanlis şiddet olmamasi gereken bir sey aciklanai yap bilmem kac gun grev nedir hemde tum turkiye hendinizi duyurmak gostermek icin hastanede yatanlari bizim gibi hamisleri acilleri vs. birakiyorsunuz anlamiyorum bunu gercekten