Zeyneppmuratt bende gebeliğin başlarında uçuk sıkıntısı çektim hemde komple dudaklarımın tüm çevresinde, ilaç ya da krem kullanmadığım için kendi kendine geçmesini bekledim, iltihaplıysa temiz ve kuru tutmaya çalışın, kabuk bağlamaya başlayınca ben bephantolün cilt bakım kremini kullanmıştım iyi geldi