dunyam-01 Benimde ilk gebeliğim korkma öyle oluyor zaten benim şu an 31. Hafta. Mesela bazı günler çok hareketli oluyor bazı günler durgun. Heralde uyuyorlar ondan dolayı daha az hareket oluyor. Hani diyorlar ya düzeni oluyor bebeğin diye bende öyle bir durum yok. Bazen geceleri hareketli bazen gündüzleri düzen bence yok. Sadece uyuyup uyandığını anlıyorsun hareketlerinden dürtünce öksürünce uyanıyor. Ya da su içince ufak bi hareket ediyor. Bakalım doğduklarında nasıl olacaklar 😂 o zamanda onlar bizi uyutmayacak şimdi biz onları uyutmuyoruz dürte dürte 😂😂😂