Güzel annelerim, 21 haftalığız ama sizlere bi sorum olacak. Bebiş hareketleri bu hafta düzensiz mi oluyor? Yani bi gün ciddi hissediyorsam bi gün çok az hissediyorum bazen sabahları hissediyorum akşamları hissetmiyorum ya da tam tersi olabiliyor. Yani hamileliğin her türlü evresi ayrı bir şeymiş tekmelerini hissetmek istiyorsun fakat bu sefer de hissedince de hissetmediğin zaman evham yapıyorsun. Daha dün ayrintilida gördüm kızımı Allah’a şükür ama bugün de yiyorum bireyler az az hareket ediyor normal dimi?