[silindi] merhaba bilgili birisiniz birşey sormak istiyorum ben de 7 yasundan beri benim alerjik astımim var bir hava kullanıyordum sadece daraldigimda ama yaklaşık bu 6,7 sendir kullanmıyorum her sene de kontrole giderim yazmadı hep de iyi çıktı şükür.
Hamileliğimde de bir sorun yaşamadım nefes darlığı vs olmadı
Ama doğumu etkiler mi nefes alışverişinde sorun yaratır mı bunu merak ediyorum ben de sonuçta derin nefes al ver çok önemli ya bı gorunsem mı doğumdan ince göğüse?