Bende astım hastasıyım 24. Hafta zor durumdayım. Dün Süreyyapaşa göğüs hastanesine gittim zaten ilaçlarım vardı onlara devam edeceğim. Dr koldan kortizon yaptı mecburen üzülerekte olsa yaptırdım. Eve buhar makinesi aldırdı. Bebeğimde 4 günlük karında küçüklük var bu yüzden olabileceğini düşündüğüm için gittim(oksijensizlik). Sizde böyle sorunlar var mı, geçmiş olsun