Harika178 Hemdemmm cok sevindim oh ama doktor dedi gene ver 2 gün sonra 1000 lere cıkmışmı diye bakalım dedi
Rmsc Tarciniko1998- bende Çarşamba günü baktirmistim 810 çıktı cuma günü tekrar baktırdım yani dün 1324 çıktı doktor artışı az buldu 2 katı olması gerekti ve sağlıksız bir gebelik olur dedi çok üzgünüm bayram zehir oldu inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularimiza🤲
Tarciniko1998- Rmsc aslaaa öyle düşünmeyin benimde öyle oldu bugün tekrar beta verdim 563ten 2300 yükseldi doktorum kese görüne bilir acilden ultrasonla baktır dedi bende aynı senin gibi oldum moralim bozulmuştu takma sakınnstres yapma
Aysegul-karacan Ben 3 gün önce 6860 ile öğrendim hamile olduğumu. Doktorum hemen gel dedi. Kese göründü çok şükür 🙏 19 Temmuz da kalp atışlarını dinlemeye gideceğiz 🙏 Şu an 5+4 🥰
Rmsc Tarciniko1998- inşallah benimde öyle olur rabbim büyük hayırlısıyla guzel haberler alalım hepimiz Peki siz kaç gün ara ile baktirmistiniz betaniza
Tarciniko1998- Happy-melek1997 tamda öyle oldu ya 3gün sonra bugün verdim kan 500den 2300lere cıktı sanırım artık bir risk yoktur normal ilerliyodur ya