Tarciniko1998- Merhaba kızlar iki gün önce beta 309ile gebe olduğumu öğrendim iki gün sonra bir daha verdim beta 568cıktı normalmi sizce 900lerdemi olması lazımdı yoksw ilerleme normalmi gidiyor
Happy-melek1997 Tarciniko1998- gayet normal canım %60 civari artış olmalı zaten bazen 2 katı da oluyor ama %60a kadar ideal Bi artış 300den 900e 2 günde zor artar zaten merak etme hayırlı olsun 🌺🌺 568den 2 gün sonra verirsen 900den fazla bile çıkabilir
Hemdemmm Tarciniko1998- bende 303 le öğrendim sonra 520 filan oldu sonrada 999.9 olarak gördüm bidada gitmedim
HanifeAhmet Tarciniko1998- iki günde bir en az iki katı olması gerekiyor demişti bana doktorum ama tabiki ben kesin bir şey diyemem hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
Tarciniko1998- Happy-melek1997 ya ama doktorum mutlaka doktora görün dedi muayene ol diyo riskli vs dedi moralimi bozdu sansıma bayram tatili geldi
Tarciniko1998- Happy-melek1997 tamda öyle oldu ya 3gün sonra bugün verdim kan 500den 2300lere cıktı sanırım artık bir risk yoktur normal ilerliyodur ya
Harika178 Hemdemmm merhaba benimde 251 cok düşük dedi doktor 4+4 günlüğüz suan 2 gün sonra kan ver dedi yeniden inşallah bende de artış olur 🫣
Esratufan Harika178 benmde öğrendğimde 271 di 4+2yken sonrasnda doktor dış gebelik olablir dedi kan tahlili ver sürekli dedi ama daha yeni oluşmş bişe için hemen dış genelik demek mantıklı gelmedi ve 7. Haftaya kadr doktora görnmeme kararı oldm çnkü anormal bi belirtim olmadı şükür
Esratufan Tarciniko1998- suan bi amormal durum yok bayram sonrası 7. Haftaya denk geliyo ozman muayene olcm kalp atışını duyarm inşallah bekliyorum 7. Haftayı
Esratufan Tarciniko1998- bence si bi doktora daha görünün cnkü bn 2doktora gttm 2. Gttiğim daha çok minik 4.haftada görnmz hata coğu 5. Haftadabile görnmüyo dedi 5+4 gnlüktüm uştrasona gelsem görünürmü dedim görnmeyeblr dedi bnde ozman. Direk 7. Haftasnda geleyim ozman dedm aksi bi durum yoksa beklemn senn için iyi olr dedi
Happy-melek1997 Tarciniko1998- canım tabi sen. Doktor kontrolüne git yetmedi başka doktora git ama üzülme sıkma canını stres seni yorar herşeyi geçtim Allah sana nasip ettiyse zaten alırsın kucağıma herşey de vardır Bi hayır pozitif ol daha çok başındasın için rahat edecekse acilden falan 1 kan daha verirsin bakalım o ne kadar artmış