ruveydataskin sedaaa06 ya belki başka bişey için demiştir ama detaylıya bakan doktor demişti bunlar çıkınca işte
ruveydataskin sedaaa06 aynen bana da doktor normalde başka doktor olsa önemsemez bile ben haberiniz olsun Diye söylüyorum korkmayın falan demişti
Gozzzde Tosbiikk merhaba benim de bugün kontrolümde 11 ml sıvı tespit edildi 18.haftadayız. Haftaya detaylı ultrasona gireceğim. Artacak mı diye çok korkuyorum. Napacağımı bilmiyorum 😔
Gozzzde Lunaaa92 merhaba detaylı ultrasona gittiğimizde uzman doktorumuz sorun olacak bişey olmadığını söyledi. Şuan 33.haftadayız ve yavaş yavaş azalarak kayboldu kalmadı çok şükür.
Zeyzey_12 sedaaa06 evet yaşadım detaylıda çıktı 14 gün sonra düştü şimdi bebeğim 5 aylık bi sorunu yok hamd olsun
Asiiilmom Zeyzey_12 tekrar detaylı ultrasano giererk mı yeni boyutu öğrendiniz yoksa kendi doktorunuzun normal muayenesinde mi bilgi aldiniz
Lunaaa92 Gozzzde çok şükür, çok çok sevindim☺️ inşallah bizimde küçülmüştür çarşamba günü kontrolümüz var, doktor 2 hafta süreyle çağırdı Allah hepimizin yavrusuna sağlık versin
Gozzzde Lunaaa92 gönlünüzü ferah tutun böyle demesi kolay gibi tabiki duyduğunuz andan itibaren neler hissettiğinizi çok iyi biliyorum ama zamanla küçülüyor gerçekten bol bol dua edin siz de. Doğduktan sonra ne olacağını ben de bilmiyorum tabi ama Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin hepimizin yavrusuna 🍀🍀💕💕 durumdan haberdar edersiniz sonra sağlıklı haberlerinizi inşallah 🍀🍀
Lunaaa92 Gozzzde amin amin cümlemize 🙏🏻Çok teşekkür ederim tabiki, sizinde yaklaşmış sağlıcakla kolaylıkla kucağınıza alırsınız Allah’ın izniyle 🥰
Etum0416 İçinizi ferah tutun ilk gebeligimde detaylı ultrasonda soylediler 13 ml di sanırım takip edilmesi gerekir dedi kendi doktoruma söyledik takip ederiz endişelenecek bir durumda değil demişti. Yakın bir arkadaşımla paylaştığım da o da kendi hamileliğinde benzer bir durumla karşılaştığını anlatmıştı. Yani takip. Edildiği sürece sıkıntı yapılacak bir durum değil yine doktorunuz en doğrusunu söyleyecektir. Oğlum Allah’a şükür sağlıkla dünyaya geldi 2 yaşında sizde içinizi ferah tutun sevgiler
Lunaaa92 Etum0416 çok sevindim sizin adınıza, çok teşekkür ederim yorumunuzun için insan bu süreçte iyi şeyler duymaya çok ihtiyaç duyuyor, Allah tüm çocuklara sağlık versin, bizde sağlıcakla kavuşuruz inşallah