Merhaba . 32. Haftada bebeğin beyninde sıvı birikimini olduğunu öğrendim . Sinir 10 mm imiş bizim tek taraf 8 tek taraf 10 mm olarak ölçüldü takip edilcek dedi . Doktor endişelenme dedi. İki hafta sonra bugün kontrolde çok şükür 10 un uzerine çıkmadı 15 lere yaklastiginda sıkıntı olduğunu doğumu gerceklestircegimizi söyledi böyle bir durum yaşayan var mı