mrvrm pusatmom35 süreç nasıl geçti acaba? Ben başka ildeyim, Malatyalıyız ailem orada diye doğumu orada düşünüyorum ama ne bi doktor tanıyorum ne bişey. Doktorları, doğuma giren ebeleri nasıl davrandi? Sonrasında neler yapıldı?
pusatmom35 mrvrm bende baska yerde yasiyorum ailem izmirde izmir e gitmedim kendi evimde doğurdum buradaki hastane berbatti biliyordum zaten ama devlet doktoru çatın dar ister sezeryan ister normal diyince kafam karisti niye bosa para veriyim dedim. Acilden girdim sancim ve nişanım olunca yatis verildi ardindan suni sancı 5 dakika geçmeden bebeğin kalp atışları düştü ve hemen sezeryan a alındım. Doktor bebeğin eşini unutmuş nasıl unuttuysa 10 gun sonunda öğrendim 2 kez kürtaj olmak zorunda kaldım. Bebeğin eşi kalması demek resmen ölüm demek doktor ihmali beni öldürecekti. Birdaha asla burada yada başka bir yerde devlette doğurmam . Benim için kötü bir tecrübe oldu. Kendi memleketiniz de bildiğiniz güvendiginiz bir doktorda doğum yapın bence . Ebeler de berbattı açıklığa bakmak için çatala çıkardılar o kadar zorladı ki dogurtuyor sandim sonra yanindaki arkadasina ay benim elimde bugün biseylerler var bide sen dene dedi bide o soktu elini sağolsun zorlaya zorlaya 1 cm açıklık yapmışlar hakkimi helal etmiyorum onlara bana yasattiklarinin aynısını kendileri de yasasin
Tiredshe mrvrm evet doğum yaptım, benim bu doğumum bayağı zor oldu maalesef suni sancıdan dolayı ama kimse kötü davranmadı , hatta şuan bebeğim küvezde bende anne misafirhanesindeyim öyle bundan rahatsız oldum dediğim bir durum yok.
pusatmom35 annecik12 bana da aynısını dediler devlet benim için facia oldu. Profilime girip sezeryanda bebeğin eşi postunu okuyabilirsiniz