annecik12 Özele güvenmemeye başladım ve devlette kontrol ve doğum istiyorum son ayım vana hem devlette doğum şeklini sürecini anlatacak hemde doktor önerisinde bulunur musunuz
EmelBG_ annecik12 Sorun felan yapmazlar yok ya ben 38’de gittim mesela devlete kayıt o zaman açıldı özelde köpek çekince doktor 2 dk girip çıktı bi doğurmadan gideyim devlete görüneyim dedim gidiş o gidiş orada mecbur doğurdum riskliye felan alınca tabş .Bizim özel doktor gereksiz bir bıka bakmadığından mış 😑.İlgikenşyorlar yani sorun olmuyor ama ebeler sorunlu olabiliyor doktorlardan ziyada sağlıklı doğumlar nasip etsin Allahım
selmabttl3 annecik12 son ayında bi git kontrole nst ye falan bi bağlan kaydın başlasın devlette normal doğum için sonuna kadar bekliyorlar en son olmazsa sezaryen oluyo
tugba-polat annecik12 iki doğumumu da devlette yaptım bütün muayeneleri özelde oldum sadece doğumdan önce bir kere devlete gittim muane olmaya kayıt açılması için gerekli çünkü ve dogumlarimi devlette yaptım asla öyle korkutulucak kadar kotu degiller
Deryak52 annecik12 özele gittin gittin devlettemi geldin istersen şansını dene yine çok öyle duydum bende
pusatmom35 Deryak52 bana sorun yapmadılar doğumdan 1 gün önce gittim bir gun sonra da nişanım geldi sancım çıktı gittim devlette doğurdum . Haftam da 39+5 di
Deryak52 pusatmom35 hmmm bilmiyorum ki burda öyle kilo boy hafta ölçüyor soruyor doğumu burdami yapcan kayitin varmı geçen kadının biri kontrol için özele gtms hep doğumu felan orda yapmış çocuğu rasizlanmis gelmiş öyle diyodu
mrvrm pusatmom35 süreç nasıl geçti acaba? Ben başka ildeyim, Malatyalıyız ailem orada diye doğumu orada düşünüyorum ama ne bi doktor tanıyorum ne bişey. Doktorları, doğuma giren ebeleri nasıl davrandi? Sonrasında neler yapıldı?
annecik12 tugba-polat tugba-polat devlet hastanesinde doğumdan sonra ne kadar kalınıyor hastane çantası için soruyorum 🤗
tugba-polat annecik12 ben her iki doğumu sabah yaptım ertesi gün öğlene doğru çıktım eğer bir sorun olusmazsa ertesi gün öğlenden önce yada sonra çıkıyorsunuz 🙏🌸
Zuhalbahri @annecik12 bence imkanın varsa özelde ol devlette ebe akrabalarımız olmasına rağmen buraya gelme diyor hepsi doğumda kızıyorlar bağırıyorlar ilgilenmiyorlar normal dogumsa hiç gitme
annecik12 Zuhalbahri özeli gördüm yanlış teşhis ve tedaviyle doğum planları değişiyordu az kalsın güvenin sıfır akademideki özeldik doğumları da gördüm bir gün içinde yatış verildiğinde ebe doğurtuyor zaten onlarda emekli ebelerdi doktor da gelirse ysnındaydi tek tek avantajı doğum sancısı sırasında istediğin kişiler tanında ams güven olmadıktan sonra sıfır . Bide para işi değil gücüm var şükür aös güvenim yok devlete hiç gitmemiştim bi ay oldu devlete gidiyorum .özel zerre haketmiyor o parayı hijyen olarak odaları olarak akademi bide en iyi hastane odalarını beğenmedim de şeyin ki dahsgüzrl vs vs
annecik12 Zuhalbahri bide özeller gerçekten malatyadaliler nasıl sezeryan yapabilirim derdin de normal doğumu desteklemiyorlar keyifleri için
Tiredshe İlk doğumum devlet hastanesinde oldu çok güzeldi bir şikayetim olmadı ikincisi için yine aynı hastanede bugün yatışım yapılacak
Zuhalbahri @annecik12 benim ilk gebeligim olduğu için devlette doğum yapanlar beni çok korkuttu bu yüzden özele gidiyorum tabikide özeller para tuzağı ama devlette olmaktan korkuyorum
annecik12 Zuhalbahri bence korkma o parayı çocuğunun başka ihtiyacı için harcarsın . Korkacak bir durum da yok gidip araştırabiliriz bizzat görebiliriz oraları konuşabiliriz
pusatmom35 annecik12 bana da aynısını dediler devlet benim için facia oldu. Profilime girip sezeryanda bebeğin eşi postunu okuyabilirsiniz