Yaaa bende dün öğrendimm ❤️❤️❤️ Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰 benim kese anca haftaya görünür Adet günüm geçmedi henüz takipli tedavide olduğum için daha 4. Haftamda öğrendim şu an beta hcg 166 çıktı. Tam da bayram haftası doktora da gidemiyoruz 🥹🥹