İnsan bir ihtimal evlenmeden önce birisiyle hayatını birleştirip neler yaşayacağını bilmiyor ama o hayat birleştikten sonra kimden çocuk yapacağını ve nelerin onu beklediğini iyi biliyor. Size genel olarak evliliğinizde bir birey olarak değer vermeyen ve hep ezen birinin hamileliğinizde karnınızı sevip, çatlaklarınızı görünce “hepsi evladımız için” demesini bekleyemezsiniz, beklememelisiniz.
Narsist insan bizim sandığımız gibi özgüveni en yüksek olan değil, en düşük olan kişilerdir ama onlar bu özelliklerini bu tavırlarla ört pas etmeye çalışırlar. Yani onu yerle bir etmek senin elinde