ogbi merhaba size birşey soracağım bende kan pıhılaşması testi yaptım genüz doktuma gitmedim sonuçlar için e nabızda faktör 5 leiden homozigot normal birim faktör 2 homozigot normal birim yazıyor kan pıhtılaşması var mı yoksa değerler normal mi demek istiyor anlamadım yardımcı olur musunuz