Ben 9 haftalık kalbi durdu ilk gebeliğimde testler temiz çıktı ama adetimde akıntı pıhtılı geliyordu söyledim doktora şuan ikinci gebeliğim en başından beri 6 ay boyunca 75 mg asprin kullandım. 1 ay sonra doğum.
Kuzenimin eşi pıhtılaşma nedeni ile 1 kayıpları var onun da şimdi 2. gebeliğiydi göbekten iğne vurularak sürdürdü gebeliği ve 7 aylık kızı var şuan.
Doktorunuzu değiştirin sürekli aynı doktorsa bn ilk gebeliğimdeki doktordan asla memnun kalmamıştım böyle olacağını da bilmediğimden bekledim hep. Kuzenimin eşide başka doktora gitti sora. Önemsiz görünebilir ama tedbir almak lazım. Rabbim tez zamanda sağlıklı bir gebelik yaşatsın size de