Bademli çalışmayarak grev olmuyor ne biliyim bütün sağlık çalışanı siyah giyinebilirler ne biliyim yürüyüş mitingler yapabilirler ama yok bı sknti olunca hemen çalışmamayı tercih ediyorlar devletin acilide çalışmıyor diye duydum bari sağlık ocağına bir doktor bir hemşire koyulsa yine grevde olunsa anliyacam gerçekten bende post açtım da yeni nankör bencil oldum konuşmak için konuşuyorlar çoğu siz ne çekiyorsunuz ne haldesiniz umurlarinda degil