Hatice-x Bademli sağlık ocağı veya aile hekiminizin aile hemşirenizin nosu yok mu arasanız en doğru bilgiyi alırsınız
Bademli Hatice-x numaraları yok geçen hafta gittiğimde de ebenin numarasını alcaktin herhangi birşeyde sormak için yoktu yerinde şans işte
ipeknur2709_ Bademli bende ilk öğreneceğim zaman düşmemişti sisteme, beklemek öldürmüştü beni sonraki gün gittim doktor müjdeyi verdi inşallah sizde duyarsınız o güzel cümleyi 😍
Bademli Irem88- benim düşmüyor hemen 😕acaba doktor kendi bilgisayarindan gördükten sonra mi e nabiza düşüyor ki bu sonuclar
Bademli ipeknur2709_ Allah’a şükür müjdeli haberi aldım bende 64 betayla öğrendim canım p.tesi günü tekrar verdim kan onun sonucunu gorcektin beta değerim ne kadar artmış diye ama bakmadı doktorum grev var diye
Xxfatma Bademli bide yarında grevde olabilirlermis 9 gün tatille birleştirmek istiyorlar heralde artık bu grev olmuyor ki kendi kendilerine tatil oluyor