Miniminikom Lahinnn ben daha 21 haftalıgım 2 gün oldu seklaj olalı bebegin suyunun gelmesinden süpheleniyorlar Allah korusun daha önce bir kaybım var bu bebegimide kaybetmek istemiyorum çok üzülüyorum keşke bende 33 leri görebilsem