Merhaba arkadaşlar 21 haftalıkken açılma sebebiyle acil seklaj oldum 2 gün olacak bugün hastanede yatıyorum size sorum seklaj oldugım gün tuvalete kalkınca 2 kere kan bosaldı doktor içerdeki kan dedi dünden beri de sarı su gibi akıntı geliyor böyle olan oldu mu? Normal mi acaba? Bebegin suyu degildir insallah 🤲🏻