İlk gebeliğimde de hemen anında yükselmişti oğlum 7 Yaşında gayet Zeki bir çocuk ama boy olarak maalesef yaşıtlarından 1 karış geride , anne baba uzun sayılabilecek boyda olmamıza rağmen doğduğunda da 30. Haftada doğan bebeklerden yaklaşık 7-8 cm kısa doğmuştu .. belki de bununla alakalıdır diyorum . bunda da yükselmiş ben hipotiroidim olduğunu ve gebelikte yükseleceğini bildiğim için beta baktırırken onu da istedim tahmin ettiğim hibi değer 0.3 den 5.70 e fırlamıştı 1 ayda . İlaç dozumu 100 den 150 ye çıkardı normalde 1 ay sonra gel dedi ama ilk trimestrda çok önemli olduğu için bn 2 hafta sonra durum ne diye özelden kan verdim grevde oldukları için . Çok şükğr 2 haftada 1 e inmiş korkmayın ama önleminizi de alın nette yazılan felaket senaryoları çok yüksek ve kontrol altına alınmamış gebeliklerde geçerli . İlacı aman ha aksatmayın ilaç gibi de düşünmeyin Çünkü eksik gelen tiroksini sentetik olarak alacaksınız geçmiş olsun .