Bybrs Merhaba hamişler 2 gün önce amniyon sıvısı yüksek cıktı diye yazmıştım tahlil yapıldı tiroit yüksek çıktı gebelikte tiroit yüksek olan var mı aranızda
Ela6161 Bybrs bende dogustan var yillardir hap kullaniyorum tabi hamilelikte daha da dengesizlesti ama kontrol altina aliyorum ona göre ilac yükseltildi. Bence sizde her ay kan verin, önemli bir husus
yaasemin Bybrs benimde gebeliğimin başında çıktı ve doktorum dahiliyeye sevk eti ilaç yazdı doğuma kadar kulanicagimi söyledi yoksa bebegin beynine zarar verirmiş her ayda kontol oluyorum tahlil veriyorum şuan şükür iyi gidiyor korkmayın verilen ilacı kulanın
qiz3Mm Benimde hamilelik oncesinde vardı halen ilac kullaniyorum bebege kotu bi etkisi yok ilacin. Doktorunuz hangi hapi veriyorsa kullanin bence
Kbr Bybrs her trimestır ıcın belırlı değerleri var ben hipotroid hastasıyımda yüksekliğini düşürmek için ilaç kullanıyorum sızınde 5den yuksekse ılac baslarlar kacıncı tirmestırdasnz
Kbr Bybrs burda bazı arkadaslar önemsenecek durum değil demiş ama öyle kesinlikle öyle değil tsh ın kaç oldugu na göre önemi anlasılır mutlaka takıpcısı olun sızıde bebegıde etkılıyor troid cunku troid hormunu diğer hormonların orkestra şefi
Ela6161 Tubabdullah asla yapmiyor almazsaniz yapar çünkü tiroid yavas calisir yoksa. Mutlaka kahvaltidan yarim saat önce alinmali ve düzenli kontrol edilmeli
Msym Bybrs bende çktı yükseklik ilaç verdi ultrasyon günü beklyrm korkulck bşy yok önünü alacaz dedi bebeğe sana zarar gelmez ddi
Bybrs Msym çok şükür bebeklerimiz.iyi olsun da tansiyon şeker tiroit halim kalmadı tek evlâdım sağ salim alayım cümlemiz
[silindi] Bybrs korkmayın ama derhal endokrin veya dahiliyeye gidip ilaca başlayın yüksek olması tehlikeli
Bybrs Kbr Bebekde allah korusun zeka geriliği oluyor muş yüksek olması evet bende çok korktum duyunca 25 haftalık olduk 2.trimester şuan bugün levotiron 50 mg verildi yarın aç karnına başlıycam inşallah
snmhsnn Kbr benimki 3dü ikinci ayda ilaca başladım 1,5a düştüğü halde ilaç kullanmaya devam ettirdi endokrin doktorum sonra tekrar 3e çıktı şimdi bebek büyüdüğü için sonra 2ye düşmüş her ay endokrin kontrolüne gidiyorum fazla yükselmesi iyi değil
Kbr Bybrs ilk trimestırda olmamanız ve fark edilmesi güzel olmus bir sıkıntı olmaz allahın ıznıyle ılactan yarım saat sonra birseyler tüketin gecmıs olsun
Asiye21 Benimde 3.33 çıkmıştı. Gebelikte bebeğin zeka gelişimi için 2.50 nın altında olması gerektiğini söyledi doktor. Sabah aç karnına alıyorum. İlk iki hafta 1 tablet olarak aldım 1 haftadır da 1.5 tablet alıyorum doktorun önerisiyle tabi.