Oznur1_23 bende bilmiyorum ki kadin dogumda randevu almak gerek dediler kimi diyo hic muayene olmadim dogurdum zaten doktorlar degil ebeler dogurtuyor farabide odalar genelde 2 kisilik bitanede 6 kisilik var bizim bi akraba 6 kisilik olana denk gelmisti yani bilmiyorum bende asiri kararsizim farabi mi yuzyil mı