Yorumlarınızın maşşlahı var, okadar acımasızzdınız ki ..
dün doktor kontrolümde doktorumla bu konuyu uzun uzun konuştuk . Bana gayet anlşılır şekilde anlattı. Daha daha dikkat ediyorum. 2 gün oldu bir adet dahi içmedim . Ben çabalıyorum zaten. Bir yolunun olup olmadığını sormak çabalamak oluyor. Yinede teşekkürler