Vicibici Deryak52 Ohh götür gitsin😂 “kaç kilo aldınız” postlarına girip kahrolacağıma “doymak bilmiyorum” postlarına girip mutluluktan ağlamak istiyorum.
hafsam_omerim Vicibici bu çok iyiydi😂😂 maşallah dim 2gebeliğimin 2sinde de hiç mide bulantım olmadı ama tabi bu bana extra kilo olarak döndü
Deletedmom52620 Bana da Allah doyursun seni beni sömürdün artık vatoz balığı gibisin diyor eşimmm 😂😂😂😂
Vicibici hafsam_omerim Bende hiç mide bulantısı çekmedim hemen iştahım açıldı, normal hayatta da midem sağlamdır popomu sıkayım nazar değmesin 😂
hafsam_omerim [silindi] 78 le gebe kaldım ama tabi ilk hamileliğimden kalan kilolar vardı verememiştim üstüne bide şimdi bindi bakalım. Hedefim emzirirken zayıflamak
[silindi] Bende öyleyim bi yandan üzülüyorum 60la gebe kaldım şuan 29. Haftadayım ve 74 kiloyum daha önümde 2 ay var son aylar hızlı alınıyor diyolar napcam bilmiyorum:(
Melikemercimek Keşke ben de biraz bir şeyler yiyebilsem serum almaktan daha iyidir bence damar yolu bir hafta açık geziyorum öyle olunca ben de bebek de çok vitaminsiz kalıyoruz .
Princessmom hafsam_omerim sırf bse yemek için uyandm sabahn 6sında bunu gördüm 😀 yatmadans yemiştm oysa 34 haftadaym ve aşırı acıkmsya basladım doymuyorum napacam sonrasnda bu kiloları dye de üzülüyorum
Gulgul0 Bi oturuşta bir kutu dondurma yiyorum bende öyle yedikçe nefes alamıyorum ama hala yicem diye ugrasiyorum esim eve bisey sokmuyor abur cubur yani meyve dolduruyor ben ondan gizli yiyorum onun yanında da meyve😁😁
heleninannesi06 hafsam_omerim gidiyor ya bende çok korkuyordum 25 filan almıştım herhalde doğuma 70 ile gittim 2 ay geçti 54e düştüm istemsizce gittiler 🤣 yedim hiç pişman değilim yine olsa yine yerdim 🤣🤣