Anacemi Tabiki tanı yöntemi değil bunu Bende biliyorum canım. Zaten aldırmak istemediğim ve aklımın ucundan geçmediği için sıvı alımı ve fetal dna yaptırmak istemiyorum. Sıvı aldırmak aklımda bile yok zaten bebeğimi riske atamam. Ayrıca diyelim mi oldu down sendromlu Tabiki oda Allahtan herkesin bir imtihanı vardır dediğiniz gibi nice sağlıklı doğup sonradan hasta olan bebekler var o yüzden elimden geldiğince stresten uzak kalmaya çalışıyorum ama ne kadar da olsa bir anne adayıyım o yüzden de kafam heryere bölünüyor. Hayırlısı diyelim vardır rabbimin bir bildiği. Dua edelim inşallah