Deletedmom73711 kız sus adamlar hastanede yeteri kadar dırdıra maruz kalıyo, bide butona mı yetişsinler
Geçen covid testi için gittim. Bana danışmadan sıra numarası verdi.. numaram 990.. ya dedim bu kadar yoğunluk olamaz, yüx kere gidip soruyorum, sıradaki insanlara numaralarını soruyorum, ısrarla doğru numara verdik diyolar.. artık dayanamadım bi hastadan rica ettim, amca gel kızım benle içeri doktora sor dedi. Adam 990 sıra numaramı görünce cinnet geçirdi. Hamile halinle yanlış numara verip seni sırada bekleten kim diye…
Hep meslek gruplarına sallıyolar ya, bi tane bile iyi özellik anlatana yeminle rastlamadım bu blogda!