Celiktss Akışta 50 tane aynı post var cidden okumak mı zor geliyor yoksa arayıp hastaneyi sormak mı anlamadım, mantıken grev varsa ve doktorlar muayene yapmayacak diye resmi açıklama yapıldıysa hala neyi sorguluyorlar anlamadım
Kafamı kopartacam en son🙄😂