Hulalp smnrsmnr ahh bende gercekten son zamanlar beni biraz zorluyor odem yine sorun degil terlemekte sorun değil yalancı sancilar basladi en cok beni o yoruyor
Asafmavi Ben de aynı şekilde yüz ve boyun bölgem aşırı terliyor su gibi oluyorum 7/24 klima açık düşünün onda bile su gibi oluyorum eşim şaşırıyor üşüyüp pike alıyor o ben nerdeyse herşeyimi çıkarıp yatacam o derece terliyorum
Nus_12 smnrsmnr bende normalde evde terleyen birisi değilim ama boynum falan. Terliyo baya oturunca ,🤡