Yaseminf smnrsmnr ay evet çok fenayım ozellikle yuzum terliyor elimde havlu pecete ile dolanıyorum koltuğa çarşaf serdim hersey beni yakıyor hareket etmeye çalışıyorum evde durmayayim lohusalikta bi çok şeyi yapamam belki ve hareketimiz olsun diyorum ama biyere gidip gelene kadar kan ter içinde kalıyorum. Bugun sağlık ocağındaki hemşireye anlattım ödemin de çok ayaklarında çok yürüyosan ondan olabilir artık bol bol dinlen doğuma kadar dedi durduğum yerde de terliyorum yürüsem de
Eda_nur_2733 smnrsmnr Bende 33+1 im Gaziantep’in sıcağından boğulmak üzereyim bir uyanıyorum gece yastık sırılsıklam diyorum sanki hamile değilim de menopoza girmiş kadınlar gibiyim😂😂
smnrsmnr Yaseminf ödemde yok bende ama bugün biraz yürüdüm ondan mı ki. Boncuk boncuk terliyorum ayy fenalık geçiriyorum 😂
ikimelekannesi___ smnrsmnr daha kötüsünü soylim mi deodorant falan kullanmazsan kokmasi baya kötü birşey nefret ediyorum
EzKrkcatkr smnrsmnr Oturmayı bırak hatta yattığım yerde terliyorum, aman dikkat cereyanda yada vantilatörän önünde serinlemeye çalışma hasta olursun benim gibi, ben dünden beri üst solunum enfeksoyonu çekiyorum 😒😘
Hulalp smnrsmnr bende ayni durumdayim hic sorma odemden oluyormus heleki doğumdan sonra daha cok olucak dedi doktorum odemdenmis
Annecikk34 smnrsmnr 38+3 sabah su içinde uyanıyorum. Hareket halinde hep terliyorum. Ben hayatımda bu kadar terlemedim.
Hulalp smnrsmnr ahh bende gercekten son zamanlar beni biraz zorluyor odem yine sorun degil terlemekte sorun değil yalancı sancilar basladi en cok beni o yoruyor