Sedam42 Arkadaslar iki oglum car ikiside 12 haftalikken balik gibi kayiyolardi hisediyordum simdi kiz bebege hamileyim 16 haftalik hic hissetmiyorum normalmi bu ya
Asil_hatun Sedam42 henüz erken zaten hissetmen icjn benimde 2 oğlum dan haraketliydi simdi kıza hamileyim 19 haftadayiz baya haraketli abileri gibi ama 18. Haftada hissetmeye basladim
Eylul2019 Sedam42 aslinda hissetmen lazim ama kizlar daha harektsz oluyor.kizimi 28 haftada net hissettim oglumu 14 haftalikken hissettm
Hsbb Ben 20. Haftadayım kızım olacak hala sık degil hareketleri gün icinde 1 2 defa pıt pıt yapıyo bazen onu bile yapmıyo herkes normal dedi ki sizin daha kücükmüş 1 2 haftaya hareketlenir iyice muhtelemen
Asil_hatun Sedam42 aman daha iyi bosver bunlar öldürmüş bizi bütün gün kavga gürültü evin içinde kosusturmalar bende kizlar uysal olur diye kendimi avutuyorum
[silindi] Sedam42 22.haftamdayim 3 gun once 4 5 tekme atti sabah sanki hareket etti valla bagirsaklarimda olabilir 😃 halen daha duzenli hissetmiyorum bir tekme atiyor 2 3 gun yok
girl_boy_annesi Sedam42 benim kızım 14. Haftada hareket etti çok hareketli idi Şimdi oğlum olacak inşallah 15+2 hiç tık yok usg de hiç hareket etmiyor bende tam tersi oldu 🤷🏻♀️
Hsnycvk Sedam42 benim ilk hamileliğim 19.haftada hissetmeye başladım kızımı şu an 25 haftalığız inanılmaz hareketli hiç durduğu yok🙈
Sedam42 Azra41 erkek cocuklarim 12 haftada cok harektlilerdi o yuzden ben sordum hic hareket yok bu haftada diye demkki zamani var daha
yalcin_sevda Sedam42 benimki kiz 18.haftada hissettim hareketlerini benim prensesim balık mübarek çok hareketli maşallah
Sedam42 yalcin_sevda o zmn ins benimde baslar benim iki oglum cok hareketliydi 12 haftalikkn bile hisediyodum
Azra41 Sedam42 aslında ilk dogumunuzda değilmiş erken hissetmeniz gerek kilonuz var mı ki ? Yanlış anlama sakin he 🙊 yada daha küçük ya ondandır annesi 🥰