Papatyali kesinlikle bende tüp bebek oldugunu unuttuyorum 🤗 şuan yorumları okudukça gözlerimden yaşlar akıyor allahım sanki yıllar geçmiş insan zor günleri çabuk silmek istiyor hafızasından.16 haftalık hamileyim tüp bebek benimkiside fakat inanın ben kaçıncı gün test için dr a gitti kaçıncı gün embriyosuydu hepsini resetlemişim takvimden bakınca heh şimdş hatırladım dedim.çok kaygılı günlerdi ama rabbim bu güzel günleri nasip etti 3 yıl çocugumuz olmadı ama her ay benim için regl günleri bir yıkımdı iyi ki tüp bebek yapmışım çok şükür rabbimde yüzümüze güldü.bir dk bile agzımdan dua düşmüyor burdaki çevremdeki isteyen kim varsa herkes için dua ediyorum içinizi ferah tut rabbim bizi bizden iyi biliyor.dr un söyledigi günde test yapın sürekli test yaptıkça strrs artıyor ben 12. Gün gitmişim tam adet olmam gereken güne denk geliyordu zaten sizde gününde yapın.allah herkesi sağlıkla bebegine kavuşturur inşallah hepimizin gönlüne göre versin