Suu3535 tüp bebek tedavisi gördüm bende. 3. Gün sadece 7 hücreli bir embriyo transferi yapıldı. Çünkü diğer 7 yumurta 3. Güne yetişemedi bile. Normalde de 8 hücre olması beklenirmis ama biyolog deneyelim yoksa en başa döneceğiz dedi. Sonuçta 36 haftalık gebeyim. Eğer nasibinde varsa mutlaka oluyor. Sana tavsiyem dr hangi gün test yap dediyse o gün yap çünkü o çatlatma ignesinin içindeki maddede yalancı pozitif gösterebiliyormuş. Zaten tek bir kere pozitif çıkması yeterli gelmiyor 2 günde 2 kat artması gerekiyor. Biliyorum beklemek çok zor ama bekle. Boş yere üzülme yada sevinme. İnşallah hamilesindir.