Yarın randevum vardı ikili test yaptıracaktım bu durumda iptal olacak araya bayram tatili de girecek ben 14.haftama girmiş olacagim ikili test yapılabilir mi yine de yanliş sonuç cikma ihtimali falan var mıdır haftayı gecirecegim için bilgisi olan varsa yazabilir mi