Snmoyk yarın benim de randevum vardı ve riskli gebeyim iptal oldu hemşire aradı şimdi grev varmış tüm devlet ve bazı özel hastanelerde… Allah rahmet eylesin başı sağolsun olay çok kötü bir olay ben öğretmenim ama tepkilerin bu şekilde oluşturmayı doğru bulmuyorum. hizmet sektöründe çalışan insanlarız iş bırakmak çoğu suçsuz vatandaşı da mağdur bırakmak oluyor malesef