Zynpcbi Çatı muaynesi olmama 1 gün kala suyum geldi doğuma gittim. Doğumda çatımın dar ve pelvis kemiklerimin içe olduğu cıktı ortaya ıkınmam baya sürdü hatta bacaklarımı kaldırıp topuklarımı bastim o yana acılan şeylere doğurdum. Ama tabi zordu. Şimdi yine hamileyim. Sezaryan mi normal mi diye düşünüyorum.