Zynpcbi 41 haftada doğurdum. Çatı muayenesinde doktor bebek çok güzel baskı yapıyor kendini itiyor çok rahat bi doğumun olacak dedi. Ama maalesef 36 saat hastanede kaldim en son suni sancı ile çok hızlı acilmam oldu dışardan on cm oldu ama iç çatı darmis sanırım kanalda sıkıştı bebek. Hızlı bir açılma olduğu için de sezeryana alınacak vakit bile kalmadı yani bebek gelmiş kanalda sıkışmış mecbur dogurtmak zorunda kaldilar Zor bir doğum oldu ama iç çatı farklı bir şey sanırım çünkü son ana kadar kimse catin dar normal doguramazsin demedi. Vakumla çekmek zorunda kaldılar bebeği. Bana kalırsa eğer doktorun ongorduyse doktorunu dinlemeni tavsiye ederim. Hakkında hayırlısı olsun inşallah kolay ve sağlıkla gelir 🙏