Sedaaa95 her teşhis kesin olmuyor kendini boşu boşuna strese sokma canım. Tanıdığım birisi var hamile kaldığını kanama ile öğrenmişti düşecekti bebek nerdeyse sonradan hamileliği ilerledikçe bebeğe kırk tane şey buldular bebek ölür, kaburgaları oluşmamış, kafatası oluşmamış, beyni göçük duruyor gebeliği sonlandırın diye sonlandırmadı doğduğunda çocukta gram anormal bir durum yoktu gayet sağlıklı gayet herşeyi normal ve tamdı. Senin bebekte de birşey olduğunu sanmıyorum kendini boşa strese sokma