Kızlar merhaba.. Bugün tam 39 +5deyiz.. Sancılarım düzenli çıktı.. Doktor yarın sabah 8.30 da hazırlıklı gelin dedi. Her şeyimiz normal görünüyor çok şükür. Ama doktor sabah aç karnına gel, hazırlıklı gel dedi. Normal doğum da böyle saat verip yada aç gelin diyorlar mı? Çevremdekiler sezeryana alacak seni kesin ondan aç gel dedi falan diyorlar. Açıkcası doktorum da biraz sezeryan taraftarı ve ertesi gün izine ayrılacak. Acaba izine ayrılmadan önce halledim hemen sezeryana alayım mı diye düşünüyor, kafam çok karıştı🤔 Bize başka doktorları da tavsiye etti ama.. Normali bekleyeceğiz dedi ama bilmiyorum, gece de sancın artabilir belli olmaz hemen gel dedi.. Yani size normal doğum için aç karnına gel diyip, saat verdi mi kızlar?