Anne41 15 haftada benim kız givi dendi. Siz öğrendiniz mi Doğumum aralık ortası gözüküyor. 16+2 haftalık olduk birdaha ki kontrol 21 temmuz da nasıl beklicem bilmiyorum. Sizin kaö haftalık cinsiyet nedir
Deletedmom83940 Anne41 bende 13. haftamda öğrendim doğum ocak kıza benziyor dedi ayın sonunda gidicem tekrar
girl_boy_annesi Anne41 doğumum Aralık sonu gözüküyor 12+2 de erkek dedi Haftada tekrar bakacak inşallah
Anne41 Deletedmom83940 Annecikler ben de diyordum aralık ayı kız ayı heralde kime sorsam aralık doğum lu kız dendi bakalım hayırlı sağlıklı doğsunlar inşallah
Gulkpsz Bızde 15+4 olduk 26 temmuzda kontrolümuz var inşallah o zaman belli olur. 13 haftalıkken doktor emin değilim söylemeyecegim 16 haftadan sonra bakalım dedi. Hayırlısı olsun
Anne41 Busra617 allah bağışlasın benim de bir kızım var içime erkek doğuyor ama doktor kız givi deyince kaldım, 😅 sağlıklı doğsun tabi cinsiyet öenemli değil heyecandan bakıyorum soruyorum
15ysr11 Anne41 Benim doğum da Aralık insallah benimde kızdır amin 🤲🏻🤭😊 Doktor erkeğe benziyo dedi bakalım tabi basta sağlıklı olsunda 🤲🏻
Anne41 girl_boy_annesi şuan 14 haftalık ozaman ben de merak ediyorum ya kesinleşsin de kabullenim neyse bilelim 😅
Melike_Atalan Kendini sakladı resmen, 3.kez gidişimizde kendilerinin erkek olduğunu öğrendik.🥰❤️ Yüzünü de aynı şekilde sakladı, geçen ay detaylı ultrasonda görebildik.
girl_boy_annesi Anne41 15+2 canım inşallah kesinleşir benim ilk çocuğum kız 13. Haftada kıza benzetmişti 16. Haftada kesin kız demişti